Sunday, May 18, 2008

Carolina-Gynning sex scen

Här är de första bilderna från Carolina Gynnings debut som filmskådis. Hon kunde ingen franska från början utan fick lära sig replikerna utantill.


Big Brother"-stjärnan om biofilmen: Det är rätt grovt

Det osar om Carolina Gynning på bioduken.

Hennes heta sexscen i debutfilmen visas nu på Göteborgs filmfestival.

-Det gick rätt vilt till, säger hon.

Hon har haft direktsänt sex i tv i "Big Brother", vikt ut sig i Café, Moore och tyska Playboy. Nu visar Carolina Gynning, 26, allt i en vild sexscen på bioduken.

- Det är rätt grovt. Vi har vild sex mot en vägg, säger hon.

Den franska filmen "Ils se marierent et eurent beaucoup d"enfants" är den tidigare "Big Brother"-vinnarens filmdebut. Filmen handlar om tre medelålders män och deras livskriser. Carolina Gynning spelar en tjej som en av männen raggar upp och har sex med på ett hotell.

"Det var häftigt"

- Jag var skitglad när jag fick rollen. Det var häftigt eftersom det är rätt stora namn som är med.

Bland övriga skådespelare märks Johnny Depp, Charlotte Gainsbourg och Emanuelle Seigner.

Sexscenen gör Carolina Gynning med Alain Cohen, 45.

- Det var lite jobbigt. Tanken var ju att det skulle se väldigt grovt ut, säger hon.

Har inte sett filmen

- Fast det ser värre ut än vad det var. Även om det inte syns är jag bara naken på överkroppen, jag fick ha jeans på mig. Och jag har ju visat upp mig i tidningar tidigare, jag är ju inte direkt blyg av mig.

På söndag får svenskarna chans att se Carolina Gynnings filmdebut för första gången. Då är det Sverigepremiär för "Ils se marierent et eurent beaucoup d"enfants" under Göteborgs filmfestival.

- Det känns skitkul att den ska visas i Sverige, särskilt som det gick rykten om att jag blivit bortklippt, säger Carolina Gynning.

Själv har hon dock inte hunnit se filmen.

- Det är hemskt, men jag har helt enkelt inte hunnit med det.

Scenerna spelade hon in för drygt ett år sedan. Rollen fick hon efter ett party i Paris.

- En tjej jag snackade med var castingansvarig för filmen och så fick jag provspela.

Filmar med Silvstedt

Inför rollen fick Carolina Gynning också öva sig på franska. Förutom den vilda sexscenen spelar hon också en scen mot de tre männen i huvudrollerna.

- Jag kunde ingen franska alls så jag fick träna in replikerna ordentligt.

Filmandet gav mersmak. Nu är det en filmkarriär som står högst på Carolina Gynnings prioriteringslista. Troligtvis blir nästa projekt en film i Italien mot Victoria Silvstedt.

- Och så ska jag ta dramalektioner. Även om man har talang tror jag det är viktigt att gå i skola också.



No comments: