Thursday, May 22, 2008

Carolina Gynning till TV4

Ryktet om att Carolina Gynning ska gå tillbaka till TV4 har cirkulerat under en längre tid.

Dagens Media konfronterade Carolina Gynning med uppgifterna den 22 april, men då förnekade hon att hon skulle lämna Kanal 5 för TV4.

- Det ligger ingen som helst sanning i det, sa hon då.

Har du fått något erbjudande från TV4?

- Nej, inte alls, jag planerar att stanna på kanal 5.

Även Kanal 5s presschef Dan Panas hävdade att han inte kände till att Carolina Gynning skulle gå till TV4.

Idag skriver Resumé att Carolina Gynning köps tillbaka av TV4.

- Det kan jag inte kommentera utan att prata med andra först, säger hon till tidningen.

Carolina Gynning var tidigare programledare för Idol på TV4. På Kanal 5 har Carolina Gynning lett I huvudet på Gynning och Hitmakers.

2 comments:

Unknown said...

så roligt med en caroline gynning blogg! :D

http://littlenova.blogg.se

marie said...

*tack för kommentaren* :o)
Sit, du skriver en blogg om bara Gynning? Jag är alldeles för ego så jag måste skriva om mig själv! :D Ha en jättebra dag!

http://mariwi.blogg.se